שאלות נפוצות
מה עלות המשלוח?
לנו יש כמה אופציות לקבל את ההזמנות שלכם. ראשית, אם נוח לכם, תמיד אפשר לתאם איסוף עצמי מבאר יעקב. שנית, ניתן לבחור במשלוח לנקודת איסוף (קיים מבחר עצום של הנקודות האלה) בעלות של 20 ש"ח או בחינם בהזמנה מעל 200 ש"ח. כמו כן, ישנו גם משלוח עם שליח עד הבית בעלות של 33 ש"ח או חינם בהזמנה מעל 350 ש"ח.
תוך כמה זמן אני אקבל את החבילה?
כעיקרון, הזמנות באיסוף עצמי נארזות מהר מאוד ולרוב ניתנות לאיסוף ביום ביצוע ההזמנה. לנקודת איסוף המשלוח יגיע עדן 10 ימי עסקים מרגע השליחה (לא כולל ימי חופש וזמן אריזת ההזמנה). משלוח עם שליח יגיע אליכם עד 8 ימי עסקים מרגע השליחה (לא כולל ימי חופש וזמן אריזת ההזמנה).
כיצד אפשר להחזיר את ההזמנה אליכם?
החזר המוצרים אפשרי אך ורק אם המוצר עדיין נמצא באריזתו המקורית. ניתן להגיע אלינו למשרדים בבאר יעקב ולהחזיר את המוצר כאן או לשלוח אותו אלינו בכל דרך הנוחה לכם. חשוב לזכור שדמי המשלוח במקרה של החזר חלות על הקונה.
האם ניתן לבצע החלפה וכיצד?
כל עוד ההזמנה לא טופלה ולא נשלחה, ניתן לבצע בה שינויים. ניתן להגיע אלינו למשרדים בבאר יעקב ולהחליף כאן את כל מה שתכננתם או לשלוח את הפריט שמיועד להחלפה אלינו בכל דרך הנוחה לכם ואנו נחזיר לכם את הפריט התחליפי שבחרתם. חשוב לזכור שדמי המשלוח במקרה של החלפהמ חלות על הקונה, כלומר תצטרכו לשלם פעמיים על המשלוח.
האם ניתן לבצע שינויים לאחר ביצוע ההזמנה?
כל עוד ההזמנה לא טופלה ולא נשלחה, ניתן לבצע בה שינויים. צרו איתנו קשר בהקדם אם החלטתם לשנות משהו בהזמנתכם.
אילו סוגי תשלומים קיימים אצלכם באתר?
אצלנו בחנות ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, אפליקציית ביט, העברה בנקאית או מזומן בעת איסוף עצמי.
אם יש לי שאלות בנוגע למשלוח, תשלום, ביטול או החלפה של סחורה?
היכנסו לקישור הבא לפרטים נוספים: דרכי יצירת קשר
ביצעתי הזמנה, אך לא קיבלתי קבלה ואישור הזמנה. מה לעשות?
חשבונית מס ואישור ההזמנה נשלחים באופן אוטומתי לכתובת המייל שנתתם בעת ביצוע ההזמנה. ראשית, בדקו שרשמתם את כתובת המייל בצורה הנכונה. כמו כן, בדקו גם בתיקיית ספאם, לפעמים המכתבים יכולים להגיע לשם. אם אחרי כל זה לא איתרתם את המיילים, צרו איתנו קשר בדרך הנוחה לכם ואנו נשמח לשלוח לכם שוב את כל מה שנדרש.
ביצעתי הזמנה, אך טעיתי במספר הטלפון או הכתובת. מה עליי לעשות?
מיד עם גילוי הטעות, צרו איתנו קשר בדרך הנוחה לכם כדי לספק את הפרטים הנכונים ואנו נדאג לעדכן את חברת השליחויות ולוודא שהחבילה תגיע למקום הנכון או שהטלפון שונה למספר התקין.
איך אני יודעת שההזמנה שלי נשלחה והגיעה למקום האיסוף?
ברגע שהזמנה נאספת מאיתנו, היא נסרקת על ידי השליח ובשלב זה אתם מקבלים הודעת סמס על כך שישנה חבילה מחנות עדינות והיא נמצאת בדרכה אליכם. באותו אופן, גם כאשר החבילה מגיעה לנקודת איסוף, נשלח אליכם מסרון המודיע שניתן לאסוף את החבילה ונמצא בו גם קישור עליו יש ללחוץ לאחר איסוף ההזמנה.
למעקב אונליין אחרי החבילה שנשלחה אליכם ניתן להיכנס לקישור:
תוך כמה זמן אני יכולה לאסוף את ההזמנה שלי מנקודת האיסוף ומה עליי לעשות אם לא היה לי זמן?
אם החבילה נשלחה ללוקר, יש לאסוף אותה תוך 3 ימי עסקים, אחרת תוחזר אלינו על ידי חברת השליחויות וזה בשל הביקוש הגבוה לאופן השילוח הזה. אם החבילה נשלחה לנקודת איסוף רגילה היא נשמרת במקום עד 14 ימים. אם בשלב כלשהו אתם רואים שלא מסתדר לכם לקבל את החבילה בזמן הקצוב, צרו קשר איתנו כדי שנוכל לעדכן את חברת השליחויות ולהימנע ממצבים לא נעימים של החזרת החבילה. חשוב לציין שאם בכל זאת לא הספקתם לאסוף את החבילה ומסיבה לשהיו לא עדכנתם אותנו או את חברת ההובלות, החזרת החבילה אילנו תהיה כרוכה בתשלום של 30 ש"ח (אותו גובה חברת השליחויות) והמשלוח המחודש יהיה גם כן כרוך בתשלום דמי המשלוח בהתאם לאופן השינוע שייבחר.
אני רוצה להזמין מתנה ולכלול גלויה, איך אני יכולה לעשות זאת?
אפשרות 1: את מזמינה בשמך ולכתובת שלך. בהערות להזמנה יש לציין שמדובר במתנה ולרשום את הטקסט שאת רוצה שיהיה על הגלויה (שם המקבל, משאלות וממי נשלחה המתנה).
אפשרות 2: את מזמינה עם הפרטים של הנמען כולל כתובתו ומספר הטלפון שלו. בהערות צייני שמדובר במתנה ורשמי את הטקסט לגלויה (שם המקבל, איחולים, שם השולח)
אפשרות 3: לבצע הזמנה רגילה ומיד לאחר מכן ליצור איתנו קשר בכל דרך אפשרית למתן הוראות בנוגע למשלוח, אריזה וכו'.
אנו נדאג שההזמנה שלך תהיה ארוזה יפה ומסודר ונצרף גלויה בשמך עם איחולים דרושים.
קיבלתי לא מה שהזמנתי.
צרו קשר (קישור לדרכי יצירת הקשר איתנו), שלחו תמונה של מה שקיבלתם, ציינו את מספר ההזמנה והשם המלא. אנו נעבד את בקשתכם, נוודא הכל ואם אכן עשינו טעות, נתקן אותה בהקדם האפשרי.
האם אוכל לקבל את ההזמנה שלי תוך 24 שעות?
כן, אם יש לכם אפשרות להגיע לאסוף את הזמנתכם מבאר יעקב. אם אין לכם אפשרות כזאת, ניתן לשלוח את החבילה עם חברת גטטקסי או כל חברה אחרת לבחירתכם המספקת שירות משלוחים מהיום להיום (תעריף המשלוח ניתן לדעת רק כאשר יוזנו כתובת השולח וכתובת המקבל).
חשוב לי מאוד לקבל את ההזמנה שלי בהקדם האפשרי.
אתם יכולים להשתמש באפשרויות המוצעות בסעיף 8. אנחנו יכולים גם לבקש משירות השליחויות לזרז את המשלוח, אולם חשוב לציין שהם לא יכולים להתחייב שיצליחו לעשות זאת.
איזה דגם של המוצץ לבחור?
חשוב מאוד לבחור מוצץ ופטמה, שיתאימו בצורה מושלמת לילדכם. מצאו את המידע המפורט והעצות בנוגע לבחירתכם במדריך הפטמות שלנו
מאילו חומרים של הפטמות יש לכם מוצצים?
מוצצים
העוגנים של כל מוצצי ביבס עשויים מ-100% חומר בטוח (פוליפרופילן).
לא מכילים את BPA, PVC ופתלטים.
כל המוצצים מעוצבים ומיוצרים בדנמרק.
עומדים בתקן האירופי EN 1400+A2 והישראלי
פטמות מוצצי ביבס מגיעות גם בסיליקון וגם בלטקס
מהי מידת המוצץ הנכונה לילד שלי?
את המידע על בחירת מידת המוצץ תוכלו למצוא במדריך המידות שלנו
מתי יש להחליף את המוצץ?
היצרן ומכון התקנים הישראלי ממליצים על החלפה כל 4-6 שבועות מטעמי בטיחות והיגיינה.אבל תמיד בדקו היטב את המוצץ לפני כל שימוש. משוכו את הפטמה לכל הכיוונים. יש לזרוק את המוצץ עם הופעה של הסימנים הראשונים של נזק.
הילד שלי לא רוצה לקחת מוצץ חדש שקניתי לו
זה יכול להיגרם מכמה סיבות, אולם הנפוצה ביותר היא שהשתמשת במוצץ הישן יותר מדי זמן.
זו אחת הסיבות שבגללן כדאי להחליף את המוצץ כל 4-6 שבועות כדי למנוע שינויים שעלולים להתרחש לאורך זמן.
מתי יש להחליף את המוצץ?
היצרן ומכון התקנים הישראלי ממליצים על החלפה כל 4-6 שבועות מטעמי בטיחות והיגיינה.אבל תמיד בדקו היטב את המוצץ לפני כל שימוש. משוכו את הפטמה לכל הכיוונים. יש לזרוק את המוצץ עם הופעה של הסימנים הראשונים של נזק.
הילד שלי לא רוצה לקחת מוצץ חדש שקניתי לו
זה יכול להיגרם מכמה סיבות, אולם הנפוצה ביותר היא שהשתמשת במוצץ הישן יותר מדי זמן.
זו אחת הסיבות שבגללן כדאי להחליף את המוצץ כל 4-6 שבועות כדי למנוע שינויים שעלולים להתרחש לאורך זמן.
האם הבקבוק יכול ליהשבר?
בקבוק תינוקות ביבס עשוי מזכוכית בורוסיליקט שיש לה יתרונות רבים. בין היתר, היא עמידה בפני טמפרטורות וזעזועים תרמיים. אבל למרות שזכוכית בורוסיליקט הרבה יותר חזקה וקשה לשבירה מזכוכית רגילה, היא עדיין זכוכית ויכולה כמובן להישבר אם היא נתונה לכוח חזק מספיק.
מהו תפקידו של המשפך?
המשפך מיועד להקל עליכם בעת מזיגת חלב/תערובת כדי לשפוך כמה שפחות
מה פירושה של המילה אנטי-קוליק?
קוליק מתאפיין בבכי רב של התינוק ללא סיבה ברורה. כל הילודים בוכים לפעמים, אבל אם התינוק שלכם בוכה יותר מ-3 שעות ביום, 3 ימים בשבוע במשך שבוע לפחות, אז אולי יש לו קוליק. זה נפוץ מאוד ומשפיע על בערך 1 מכל 5 תינוקות.
הרופאים אינם יודעים מה גורם לקוליק. יש הטוענים שזה נובע מבעיות עיכול או רגישות למשהו בתחליפי חלב. טיפ כדי להפחית קוליק הוא לעזור לתינוק לבלוע פחות אוויר בזמן האכלה.
לעתים קרובות יותר, ובעת האכלה בבקבוק זו יכולה להיות בחירה בבקבוק עם מערכת אוורור.
בקבוק הזכוכית לתינוק של ביבס כולל שסתום בפטמה המבטיח זרימת חלב חלקה, שמפחית את שאיבת האוויר בזמן האכלה.
האם אפשר לחמם את בקבוק הזכוכית במיקרוגל?
בקבוק הזכוכית של ביבס יכול לעמוד בחימום במיקרוגל. אולם, חלקי הפלסטיק ופטמות הבקבוקים אינם מיועדים לכך. עם זאת, כאשר מחממים את חלב במיקרוגל יכולה להתרחש התחממות יתר באזור מסוים. תמיד ערבבו את החלב המחומם ובדוקו את טמפרטורת החלב לפני האכלת הילד!
כיצד לנקות את הבקבוק?
בדקו את המידע אודות ניקוי הבקבוקים במדריך שלנו
האם יש צורך להחליף את פטמת לטקס של הבקבוק?
כן, כמו במקרה של המוצצים, אנו ממליצים על החלפת פטמות הבקבוק כל 4-6 שבועות מסיבות בטיחותיות והיגייניות כאחד.
שימו לב לשינויים בצבע, שינויים בגודל ובצורה או קרע בחומר, והחליפו את פטמת הבקבוק אם אתם מבחינים בהבדלים כלשהם.
לטקס הוא חומר טבעי ומושפע מאור שמש, טמפרטורות גבוהות ולחות, מה שמאיץ את תהליך ההזדקנות של הגומי הטבעי. לכן, החומר משנה את תכונותיו ויכול להיות חלש או דביק. בכל פעם שאתם מבחינים בשינוי בחומר יש להחליף את הפטמה.
האם אפשר לחימום הבקבוק להשתמש במחמם חשמלי?
אנו לא ממליצים להשתמש במכשיר חימום חשמלי בעת חימום בקבוק הזכוכית. הבקבוק אינו יישבר אך החימום עלול להשפיע על ההדפס בחלק החיצוני של הזכוכית.
איך מנקים את מוצצי ביבס ובאיזו תדירות?
את כל התשובות בנוגע לניקוי המוצצים והתדירות ניתן למצוא במדריך הניקוי שלנו
מדוע הפטמה של המוצץ הפכה להיות דביקה?
לטקס הוא חומר טבעי ומושפע מאור שמש, טמפרטורות גבוהות ולחות, מה שמאיץ את תהליך ההזדקנות של החומר. לכן, הגומי טבעי משנה את תכונותיו תוך כדי שימוש ויכול להיות דביק בשלב מסוים.
בכל פעם שחווים שינוי בחומר, יש להחליף את המוצץ.
כמה זמן מותר להשתמש במוצץ?
זה תלוי בתדירות השימוש, אך אנו ממליצים על החלפה כל 4-6 שבועות של שימוש רצוף.
שימו לב לשינויים בצבע, בגודל ובצורה או קרע בחומר והחליפו את המוצץ אם אתם מבחינים בהבדלים.
אם לתינוק שלכם יש שיניים, הקפידו למשוך את הפטמה לכל הכיוונים לפני השימוש והחליפו את המוצץ עם הופעת סימן ראשון של נזק או בלאי.
אין להשתמש במוצץ שהפטמה שלו החליפה צבעה או אובחנו סימני בלאי אחרים. במוצצי לטקס, הפטמה עלולה להתרחב עם הזמן.
האם מותר לחטא את המוצצים במיקרוגל או בסטרלזטור?
ביבס ממליצים לא להשתמש בסטריליזטור למוצצי הלטקס, שכן הלטקס הוא חומר טבעי וכתוצאה מכך עובר תהליך הזדקנות טבעי, אשר יכול להיות מושפע מכוחות חיצוניים כגון אור UV.
לכן, לעולם אל תשתמש בסטריליזטור UV עבור מוצצי ביבס לטקס, מכיוון שהוא עלול להיפגע.
לגבי חיטוי במיקרוגל, שים לב שלטקס עלול להתפרק אם הטמפרטורה תעלה על 100 מעלות צלזיוס.
סיליקון מותאם יותר לטמפרטורות גבוהות מאשר הלטקס, אולם ההמלצות הכלליות של ביבס הן שכדי להשתמש בסטריליזציה במיקרוגל, עליכם לבדוק את הוראות היצרן ביחס לחום ולוואט, על מנת לוודא שהטמפרטורה אינה עולה על 100 מעלות צלזיוס.
ברוב המיקרוגלים ניתן לחמם את המוצצים למשך 60 שניות לכל היותר בעוצמה של 800 וואט, אחרת הטמפרטורות יעלו על 100 מעלות צלזיוס.
זכרו לשים את המוצצים במים בקופסת חיטוי המיועדת לכך. לעולם אל תניחו את המוצצים במיקרוגל ללא קופסה!
האם זה תקין שלפעמים מצטברים מים בתוך הפטמה לאחר הניקוי?
לאחר הניקוי לא מן הנמנע שיישארו מים בפטמה.
זאת בשל העובדה שכל פטמות המוצץ של ביבס מצוידות בשסתום, המשחרר אוויר כאשר התינוק מחזיק את הפטמה תוך כדי המציצה.
מערכת אוורור זו גורמת לאוויר מתוך הפטמה להידחף החוצה דרך השסתום ובכך לשטח את הפטמה לצורה טבעית המדמה את חלל הפה של התינוק.
השסתום הוא גם הסיבה שבגללה יכולים להצטבר מים בתוך הפטמה לאחר ניקוי וחיטוי.
אם זה המקרה, פשוט סחוטו את הפטמה כדי ללחוץ החוצה את עודפי המים. אם נשארו טיפות מים בפטמה, פשוט תנו למוצץ להתייבש באוויר.
האם ניתן להקפיא את המוצץ ולתת לתינוק בתקופת בקיעת השיניים?
היצרן ממליץ לא להקפיא את המוצצים עם או בלי מים בפנים משתי סיבות:
- פטמות לטקס אינן מיועדות לשימוש מסוג זה. לכן, ביבס לא יכולים להבטיח שהחומר או התכונות החומר יישארו ללא שינוי לאחר טיפול כזה.
- יש להימנע תמיד ממגע עור עם חפצים קפואים. מגע ישיר בעור ואפילו מגע עקיף עם קרח עלול לגרום לפציעות עור ולכוויות קור.